Shop Mobile More Submit  Join Login
John hits Sherlock/ poka-poka style by Atharple John hits Sherlock/ poka-poka style by Atharple
A bad animation, I hope you like it ^^
Sherlock(c) BBC

------>[link]
Add a Comment:
 
:iconthepervertedtomato:
ThePervertedTomato Featured By Owner Mar 16, 2015
 Sherlock is just like:
                                 All I said to him is that he forgot to give me my black coffee with two sugar cubes and more requests... Not my fault. Now look, he's crying throwing a hissy fit..
Reply
:iconmistwings:
MistWings Featured By Owner May 23, 2014  Hobbyist General Artist
:iconepicclapplz: BEAUTIFUL.
Reply
:iconfmanarutoluv:
fmanarutoluv Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
SUPER CUTE, LUV IT!!!Heart Heart Heart Heart Heart Heart
Reply
:iconsherlockiantales:
SherlockianTales Featured By Owner Aug 5, 2013
The cutest thing... I have seen in weeks!!! :iconinloveplz: The animation is so cute~!

Reply
:iconsilentdarkrider:
SilentDarkRider Featured By Owner May 10, 2013
BAH ! This is so amazing animation and art ! It's too cute and funny to resist I ended up singing to the song ! GREAT JOB !
Reply
:iconsztefa001:
Sztefa001 Featured By Owner Mar 20, 2013
First time I saw it on You Tube and my comment was:

LOL

J.W. - YOU BASTARD HOW YOU COULD DO THIS TO ME I THOUGHT THAT YOU WERE DEAD!!! DID YOU EVEN TAKE INTO CONSIDERATION MY FEELINGS?! I FELL INTO DEPRESSION AND IT"S ALL YOUR FALUT!!!" (pant...pant...pant...)

S.H. - I mmissed you too.

J.W. - Oh, shut up you idiot... (pant...) *hugs him*


Sorry if I made some mistakes - Google translate was helping me ^^;
Reply
:iconadewdewk:
Adewdewk Featured By Owner Jun 6, 2013
lol, totally how it would play out
Reply
:iconstasi-theanimenerd:
stasi-theanimenerd Featured By Owner Mar 11, 2013  Hobbyist
sherlocks just like; not giving a crap...
Reply
:iconpikazilla24:
pikazilla24 Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Writer
SUCH GORGEOUS DRAWINGS! *spazzes*
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you :)
Reply
:iconpikazilla24:
pikazilla24 Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist Writer
:)
Reply
:icontados1905:
TaDOS1905 Featured By Owner Dec 4, 2012  Hobbyist Artist
Reminds me of many scenes from Full Metal Alchemist...
Reply
:iconmordu0209:
mordu0209 Featured By Owner Aug 22, 2012  Hobbyist General Artist
its also on youtube if you wanna watch it! i watched this like 50 times already. it never got old! lol
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Aug 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you :)
Reply
:iconmordu0209:
mordu0209 Featured By Owner Aug 25, 2012  Hobbyist General Artist
np at all! ^_^
Reply
:iconskhallmark:
skhallmark Featured By Owner Apr 13, 2012
I like how John looks like a flipping out shark and Sherlock's drawn like "meh, who cares?" I like it. :)
Reply
:iconaniphine:
Aniphine Featured By Owner Mar 14, 2012  Professional Writer
I love how you drew Sherlock, he looks awesome. I love this. :)
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Mar 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much ^^
Reply
:iconemptychildrenweare:
EmptyChildrenWeAre Featured By Owner Mar 8, 2012
Great art of my favorite scene!
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you ^^
Reply
:iconpkkiss:
PKKiss Featured By Owner Mar 8, 2012  Student Digital Artist
Loved every second of it~!
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you ^^
Reply
:iconnoy0:
noy0 Featured By Owner Mar 5, 2012
lol i LOVE aime sherlock :3
Awsome~
Reply
:iconlittle-missmidnight:
Little-MissMidnight Featured By Owner Mar 4, 2012  Student Digital Artist
Lol Sherlock.
Reply
:iconemobella101:
Emobella101 Featured By Owner Mar 2, 2012  Hobbyist General Artist
John just punched him here right? XD awesomeness!
Reply
:iconluffynotomo:
LuffyNoTomo Featured By Owner Mar 2, 2012
nice work =D
Reply
:iconijokex:
iJOKEx Featured By Owner Mar 2, 2012
just wow. i can expect this to happen in season 3 episode 1

:love:
Reply
:icon888sarah888:
888Sarah888 Featured By Owner Mar 1, 2012  Student Traditional Artist
"THREE YEARS SHERLOCK! THREE BLOODY YEARS!!"

god, these two, i can never get enough of them<3
Reply
:iconlady---vengeance:
Lady---Vengeance Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Photographer
Oh my god that made me laugh so much! :rofl:
Reply
:iconxeosoul:
XeoSoul Featured By Owner Mar 1, 2012
haha!
Reply
:iconkrissyv333:
KrissyV333 Featured By Owner Mar 1, 2012  Student General Artist
i love this!!!! it's great!!!
totally brightened my day :)
Reply
:iconaniphine:
Aniphine Featured By Owner Mar 1, 2012  Professional Writer
I love how you drew Sherlock. He looks so cute. :love:
Reply
:iconislaroon:
Islaroon Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist
omg i loved every minute of that <3 soooo awsome x
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much ^^
Reply
:iconislaroon:
Islaroon Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist
no probs :) x
Reply
:iconnekowork:
NekoWork Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist General Artist
:heart:!! es una gran animación! xDD
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Muchas gracias :D
Reply
:iconnekowork:
NekoWork Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist General Artist
de nada! : DD
los personajes están clavados~
Reply
:iconaruma-san:
aruma-san Featured By Owner Mar 1, 2012  Professional General Artist
lol jajajaja excelente animacion colga, por cierto ¿con que programa lo hiciste? deberias enseñarme jaja xD
Reply
:iconatharple:
Atharple Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Gracias amiga, lo hice con photoshop(para la animación) y sony vegas para la edición( musica)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 1, 2012
Image Size
364 KB
Resolution
1181×664
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,586 (2 today)
Favourites
490 (who?)
Comments
40
×